Ražotāji

 

KIkkoman vēsture ir jau 300 gadus sena un izmantojot tikpat senu sojas mērces ražošanas recepti, Kikkoman ir kļuvis par visā pasaulē atpazītu zīmolu, kas miljoniem patērētāju ir iepazīstinājis ar patiesi kvalitatīvu, dabiski raudzētu japāņu sojas mērci. Ar Kikkoman vienmēr garšīgāk!

www.kikkoman.com

 

Blue Dragon zīmols tika izveidots 1977. gadā Lielbritānijā un tā nosaukums radies par godu ķīniešu simbolam – zilajam pūķim, kas tiek uzskatīts par veiksmes simbolu. Sākotnēji bija tikai 5 produktu sortiments, taču pašlaik Blue Dragon zīmols piedāvā ļoti plašu produktu klāstu, kas paredzēti ķīniešu, japāņu, taizemiešu un vjetnamiešu virtuvei, lai ikviens mājās varētu vienkārši un ātri pagatavot autentisku Āzijas maltīti.

www.bluedragon.co.uk

 

Apzinoties Taizemes virtuves eksotiku un tās pieaugošo popularitāti visā pasaulē, 1999. gadā tika izveidots zīmols „Exotic Food” ar pārliecinošu un piesaistošu dizainu. Viens no uzņēmuma stūrakmeņiem ir tradicionālā taizemiešu Saldā čili mērce, kā arī populārākie taizemiešu virtuves produkti un piedevas!

www.exoticfoodthailand.com

 

Uzsākot savu darbību 1957. gadā, kā mazs ģimenes uzņēmums, šodien Patak`s ir kļuvis par starptautiski atzītu zīmolu. Patak`s komanda ir sava darba fanātiķi un vēlas dalīties patiesā kaislībā un zināšanās par Indijas virtuvi. Iepazīsti Indijas virtuvi kopā ar Patak`s !

www.pataks.com

 

Jau trīsdesmit gadus uzņēmums Thai Agri Food pārstāv pasaulē tādus populārus Taizemes virtuves zīmolus, kā AROY-D, Foco u.c. ar dažādām produktu kategorijām. Tiek piedāvāti augstas kvalitātes produkti vairāk kā 70 pasaules valstīs, 6 kontinentos.

www.thaiagri.com

  Cenšoties vietējam patērētājam piedāvāt augstas kvalitātes produktus par pievilcīgām cenām, Cesars SIA ir radījis savu Āzijas produktu līniju. FUDO zīmols piedāvā pieprasītākos Āzijas virtuves produktus un strauji attīsta savu sortimentu.
Augstas kvalitātes apaļgraudu rīsi, kas audzēti Itālijā un apstrādāti tā, lai būtu maksimāli līdzīgi autentiskiem Japānā augušiem rīsiem. Šo rīsu kvalitāti augstu novērtē pat japāņi.

Pagājušā gadsimta 70-tajos gados S&B Foods izstrādāja vasabi pastu tūbiņā, tā kļūstot par pionieri garšaugu pastu ražošanā, kas iepakotas plastmasas tūbiņā. Vēlāk S&B Foods izstrādāja veselu virkni garšvielu (sinepes, ingvers un ķiploks) pastas formā, kas tika iepildītas tūbiņā. Kopš tā laika, pateicoties lielam skaitam pētījumu, uzņēmums ir spējis uzlabt savus produktus un šobrīd ieņem augstāko vietu Japānas mazumtirdzniecības tirgū, kā arī pasaules vasabi tirgū.

www.sb-worldwide.com

Tilda ir Lielbritānijas uzņēmums, kas pirms 40 gadiem rietumu pasauli iepazīstināja ar Basmati rīsiem. Laika gaitā Tilda ir kļuvis par visā pasaulē pazīstamu Basmati rīsu zīmolu, un šobrīd uzņēmums tirgo rīsus vairāk nekā 50 valstīs. Tilda Basmati paliek nepārspēti savā kategorijā jau daudzus gadus!

www.tilda.com

Japāņu pārtikas un ķīmijas korporācija jau no 1971.gada un šodien darbojas jau 100 valstīs. Tulkojot „Aji no Moto” nozīmē „Garšas esence”, jo uzņēmuma dzimšana saistīta ar 5-tās garšas - „umami” atklājumu un tā tālākiem pētījumiem.

www.ajinomoto.com

Mizkan - pašlaik viens no lielākajiem rīsu etiķa ražotājiem. Uzņēmuma darbības pirmās liecības meklējamas jau 1804. gadā, Japānā, kad tiek uzsākta rīsu etiķa ražošana un tirdzniecība. Šodien Mizkan tiek ražots arī Eiropā un ASV un tā augsto kvalitāti augstu novērtē ne tikai Āzijas virtuves lietpratēji, bet gan ikviens, kas savā virtuvē izmanto delikāto un smalko rīsu etiķi!

www.mizkan.com

Ēst nozīmē baudīt! Banana Joe vēlas uzkodu baudīšanu padarīt interesantāku un piedāvāt labāku un veselīgāku alternatīvu ierastajiem našķiem, tādēļ banāni tika savienoti ar labākajām sastāvdaļām, radot gardākos čipsus. Uzņēmuma devīze ir "Uzticies garšai!"

www.bananajoechips.com

Zīmols FOCO izveidots 1982.gadā, un pasaulē ieguvis popularitāti, pateicoties 100% dabīgajam kokosriekstu ūdenim, kas pildīts parocīgās tetrapakās. FOCO kokosriekstu ūdens pagatavošanai tiek izmantoti tikai ekskluzīvi atlasītas šķirnes jaunie, zaļie kokosrieksti no Dienvidaustrumāzijas. Turklāt, īpaši populārs FOCO zīmols kļuvis, jo papildināts ar dabīgām dažādu augļu sulām, lai vēl vairāk uzlabotu kokosriekstu ūdens garšu un to ar prieku baudītu gan pieaugušie, gan bērni. Zīmols FOCO piedalās dažādu, ar veselīgu dzīvesveidu saistītu pasākumu, sponsorēšanā. Viens malks FOCO un Tu iemīlēsi tā garšu!

www.focopure.com

Haidafood stūrakmens jau no uzņēmuma dibināšanas sākuma (1992.g.) ir pamatprodukts – jūras aļģes un augstas kvalitātes produkcijas nodrošināšana. Uzņēmumam pieder 8000 akru tīra ūdens jūras zāļu audzētava un divas kaltētu jūras zāļu apstrādes rūpnīcas, un divas grauzdētu jūraszāļu apstrādes rūpnīcas.
Haida ir lielākais un augstākās kvalitātes nori ražotājs Ķīnā. Produkcija tiek eksportēta uz vairāk kā 30 valstīm ieskaitot ASV, Eiropu, Āziju, Austrāliju u.c.

www.haidafood.com

Gran Deposito Aceto Balsamico Giuseppe Giusti uzņēmums ir vecākais un prestižākais Modenas balzametiķa ražotājs, kas darbojas jau 17 paaudzēs. Tas dibināts 1605. gadā un saņēmis 14 zelta medaļas, kā arī karalisko atzinības zīmogu (Royal Seal of Approval) 1929. gadā, kā balzametiķa piegādātājs Itālijas karalim. Giusti iegūst savus balzametiķus no ļoti vecu mucu neparastās kolekcijas – vairāk nekā 600 mucām, kam ir 100 un 200 gadu, un no tūkstoš jaunākajām muciņām.

www.giusti.it